رو یا

 در  ژرفای  دلهای ما ،

 بذر رویایی سر به مهر نهفته است .

 رویایی یگانه و بی همتا برای هر یک از ما ،

 گاه دیگری می تواند در آن سهیم گردد ،

 و در شکوفایی اش یاری رساند .

 و گاه تنها مالک یک رویاست که یکه و تنها جستجو را ادامه می دهد .

 اما .  .  .

 چه تنها و چه با دیگری ، اهمیتی ندارد .

 رویا کودکی است که هرگز نباید نومید شود .

 چون هر یک از ما نوری در دل داریم ،

 که بذر نهفته در دل را در مزرع زیبای حقیقت ، سبز و شکوفا می کند .

 من این نور را می بینم که روشن و پر فروغ در تو می درخشد .

  Deep within our hearts

  Each of us carries the seed

 Of a secret dream

  Special and unique to each individual

  Sometimes another person

Can share that dream   

  And  help  it grow to fulfillment

Other times , the dream remains   

 A solitary pursuit , known only

  To the seeker . but secret or shared

  No matter what it might be ,

  A dream is a potential which

  Should never be discouraged  . for

  Each of us also carries within ourselves

  A light which can cause the seed

  To grow and blossom into beautiful reality

That same light l’ve seen shine  

  So clearly in you

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم

 دوستت دارم . . .

 تو زندگی را از درون لمس می کنی ،

 تو شهامت آن را داری که بیندیشی ،

 و نیروی آن که به چیزی دل ببندی ،

 تو با رویاهایت زندگی می کنی . . .

  و رویاییان بسیار نادرند .

  آری . . . اندکند آنان که به رویا باور دارند .

  I like you . . .

You feel life way down inside 

 You have the courage to think

And the strength get

  Involved

 You are a dreamer

And dreamers are too rare  . . .

For few people believe

 Enough to dream

بدتر شد

  هر چه کردم نشوم از تو جدا بدتر شد

  از دل ما نرود مهر و وفا بدتر شد

  مثلا خواستم این بار موقر باشم

  و به جای " تو " بگویم که "شما " بدتر شد

  این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

  بلکه بر عکس فقط رابطه ها بدتر شد

  آسمان وقت قرار من و تو ابری بود

  تازه با رفتن تو وضع هوا بدتر شد

  چاره دارو و دوا نیست که حال بد من

  بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد

  روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

  آمدم پاکش کنم عشق تو را بدتر شد